Jste firma? Připojte se k nám!
Máme hned několik možností, jak spojit síly v pomocni jiným!
Zaměstnanecká sbírka
V rámci takové akce můžete podpořit kolegu v životních nesnázích, lokální příběh či neziskovku, anebo se věnovat jedné sociální skupině, jako jsou samoživitelky či senioři.
Sbírku s námi založíte během několika desítek minut. Bude mít váš brand, dárce dostane potvrzení o daru a my zajistíme, aby byl dar využit účelně a v souladu se zákonem o veřejných sbírkách.
Zaměstnance můžete motivovat například tím, že každý jejich příspěvek znásobíte. Ke každé stokoruně od kolegy přidá vedení jednou tolik.
Nákupní košík e-shopu
Budujte společensky odpovědnou značku a pomáhejte se svými zákazníky přímo v prostředí vašeho e-shopu. Obchodujete na Shoptetu? Pak stačí vybrat sbírku, nainstalovat doplněk a sledovat, jak zákazníci pomáhají. V nákupním košíku se jim zobrazí možnost zanechat dobrovolné dýško, které poputuje do sbírky. Tam vás uvedeme také jako partnera. Chtěli byste pomáhat, ale nepoužíváte Shoptet? Napište nám nebo mrkněte na Znesnáze pro e-shopy.
Partner sbírky
Pokud vás zaujal konkrétní příběh, a chtěli byste ho podpořit, rádi vás uvedeme jako partnera přímo na sbírce. Pomoc je dobré vnímat nejen jako možnost ke zviditelnění, ale jako způsob motivace dalších dárců a firem.
Charitativní akce
znesnáze21 je nástroj, který můžete snadno zapojit do dobročinných akcí, jako jsou (teď především online) benefiční koncerty, turnaje či konference. Vytvoříme vám vlastní sbírku, kde se můžete odprezentovat vy i vaši partneři. My se postaráme o administrativu, jako je potvrzení o daru, a především dohlédneme na účelné vynaložení darů, které veřejná sbírka vyžaduje.
BENEVITY
Znáte Benevity? Dejte o nás vědět šéfovi i kolegům! V mnoha firmách vám zaměstnavatel umožňuje skrze Benevity přispívat na charitativní účely a často skrze něj on sám podporuje dobročinné sbírky. Třeba násobením darů svých zaměstnanců. Tak proč neuspořádat firemní sbírku ještě dnes?

Společensky odpovědný e-shop
Budujte společensky odpovědnou značku a pomáhejte se svými zákazníky přímo v prostředí vašeho e-shopu.
Jak na to?
1. Vyberte si sbírku, kterou chcete podpořit.
2. Zaregistrujete se přes jednoduchý formulář na webu Znesnáze pro e-shopy.
3. Jakmile žádost verifikujeme, můžete se pustit do generevání html kódu, který vložíte s pomocí správce webu na své stránky. Jedná se o iframe, díky kterému mohou vaši zákazníci zaokrouhlit cenu objednávky v košíku. K dispozici je vám podrobný technický manuál.
4. Provoz widgetu/ doplňku Znesnáze je pro obchodníka zcela zdarma. Postarali jsme se také o právní servis a účetní manuál, který obdržíte po registraci.

Společensky odpovědný e-shop
Budujte společensky odpovědnou značku a pomáhejte se svými zákazníky přímo v prostředí vašeho e-shopu.
Jak na to?

1. Vyberte si sbírku, kterou chcete podpořit.
2. Zaregistrujete se přes jednoduchý formulář na webu Znesnáze pro e-shopy.
3. Jakmile žádost verifikujeme, můžete se pustit do generevání html kódu, který vložíte s pomocí správce webu na své stránky. Jedná se o iframe, díky kterému mohou vaši zákazníci zaokrouhlit cenu objednávky v košíku. K dispozici je vám podrobný technický manuál.
4. Provoz widgetu/ dplňku Znesnáze je pro obchodníka zcela zdarma. Postarali jsme se také o právní servis a účetní manuál, který obdržíte po registraci.

Váš dar můžete odečíst z daní
Udělejte si daňové období veselejší. Daň z příjmů za rok 2024 lze znovu snížit uplatněním poskytnutého daru až do výše 30 % základu daně!
efektivní CSR
Jak připravit efektivní CSR projekt, který prospěje firemní kultuře a bude mít i reálné dopady?
Do oblasti společenské odpovědnosti firem (CSR) není nutní nalít miliony ročně, ale klidně jen dobře promyslet několik menších projektů v řádu desítek tisíc korun, které přinesou po všech stránkách větší efekt.
CSR se dá firmám ušít na míru, aby dané aktivity přinášely radost zaměstnancům
Správně naměrovaná pomoc má i pozitivní efekt na firemní kulturu. Jde o něco, na co se zaměstnanci těší, a jako manažer jim dáváte dlouhodobou alternativu, aby nevyhořeli.
Stává se, že i společnosti, které jdou do CSR kvůli reklamě a PR, zjišťují, že jsou marketingové přínosy ve výsledku třeba až na posledním místě – protože zajímavější je, že tyto aktivity firmu vnitřně ozdraví. Pomáhat je přirozené, všichni to v sobě máme.
DVANÁCTERO
1) Ujasněte si, co chcete
Mějte jasný cíl, čeho má CSR projekt dosáhnout.
2) Spojte se s profíky
Zavedené neziskové organizace vám rády pomohou.
3) Ověřujte si příjemce pomoci
Zjistěte, zda je pomoc skutečně účelná a potřebná.
4) Peníze nejsou všechno
Promyšlený projekt s malým rozpočtem může být efektivnější než „utracené“ miliony.
5) Ohlídejte si právní a daňové aspekty
I na dary se vztahuje daňová povinnost.
6) Inovujte
Vystupte ze zažitých modelů.
7) Zapojte zaměstnance
Posílíte firemní kulturu i prevenci vyhoření.
8) Podpořte aktivity jako vedení
Podpora managmentu zvýší akceptaci projektu napříč společností.
9) Zapojte veřejnost
Znásobíte efekt pomoci.
10) Využijte dlouhodobý efekt
Rozprostřete projekt v čase.
11) Podělte se o to, že pomáháte
Sdílejte úspěchy podpořených projektů.
12) Nabízejte efektivní pomoc
Koncipujte projekt tak, aby měla charita reálný dopad.