#11 z dvanáctera pro lepší CSR. Podělte se o to, že pomáháte


Podělte se o své charitativní snažení a úspěchy. A hned si vyjasněme, že to není žádné vychloubání. Když budete sdílet, že pomáháte konkrétnímu projektu, přispějete k jeho propagaci i důvěryhodnosti. Dost možná inspirujete další společnosti, které zatím kouzlo CSR nepoznaly. Když se k vám přidají další, opět násobíte efekt pomoci. 

Žijeme ve složité době, kdy se mluví o rozdělené společnosti. Co nás ale umí naštěstí stále spojit, je obrovská solidarita ve chvíli, kdy se někdo dostane do těžké životní situace. Dejte o tom ostatním vědět.


Ano, říká se, že charita se dělá, a ne že se o ní mluví. Máte-li ale založený účet na jakékoliv sociální síti, určitě jste se setkali s tím, že známé osobnosti i společnosti seznamují fanoušky s příběhy, ze kterých nám často běhá mráz po zádech. Právě díky těmto lidem jsou i milionové cíle sbírky splněny během pár hodin. A právě tyto úspěchy lidé rádi sdílejí a přirozeně šíří povědomí nejen o charitativním záměru, ale i o podporovateli samotném. Předáváte inspiraci, budujete svou značku i vztahy s veřejností.

Nebojte se tedy hrdě zveřejnit svou aktivitu v charitativní oblasti. Vaši klienti, zaměstnanci i partneři vás jistě rádi podpoří…