Senzorické a podnětné hry pro děti s autismem

Ostrava / Organizer: Světlo autismu, z.ú. zc.manzes@avohcudakeinex

{}
0 %

Senzorické a podnětné hry pro děti s autismem

Amount raised 31 151 Kč of 68 000 Kč goal
Left -1020 days
46 % z původního cíle
The campaign has ended 17. February 2022

Help by sharing

Děti s autismem nejsou jiné než ostatní děti – chtějí si hrát, radovat se, milovat a být milovány. Jen hledají cestu, jak své potřeby naplnit. A my jim v tom můžeme pomoci. Dnes už známe způsoby, jak naučit děti komunikovat, jak se vést životem, aby pro ně situace, ve kterých se ocitají, byly méně stresující nebo dokonce příjemné.

Naše organizace Světlo autismu z.ú. chce vyjít vstříc potřebám dětí s autismem a jejich rodinám. Připravili jsme proto cyklus senzorických a podnětných her, ve kterých se děti budou učit nonverbální komunikaci a pomocí různých aktivit rozvíjet své motorické a psychomotorické schopnosti.

Pomozte nám dát dětem s autismem a jejich rodičům naději na snadnější život a přispějte na projekt senzorických a podnětných her.

Vaše příspěvky pomohou zaplatit služby terapeuta a nákup terapeutických pomůcek, díky nimž děti s autismem snáze porozumí světu, do kterého se narodily.

Naším cílem je naučit děti spontánně formovat své vlastní odpovědi a reakce na dané podněty mimo obvyklou zkušenost. Při práci s dětmi s autismem je zapotřebí nesmírná trpělivost. Vždyť i na ty nejmenší pokroky musíme často čekat několik měsíců! Rádi bychom dětem i rodičům tuto cestu ulehčili. Proto jsme navázali spolupráci s odborně školeným terapeutem, který se bude dětem věnovat vždy 2x týdně ve speciální místnosti zvané Snoezelen. Pojďte nám pomoci.

Jak se učí naše děti?

29. 11. 2021

Jak se učí naše děti?

Spoustu činností jako například, mytí zubů, mytí rukou, oblékání, svlékání apod. učíme pomocí procesuálních schémat. Co je to procesuální schéma? Je to vlastně takový manuál, návod, jak co dělat. Našim dětem je blízká vizualizace prostřednictvím obrázků, proto i tyto návody, například jak si umýt ruce, obsahují řadu obrázků s vyobrazením jednotlivých kroků, které má dítě vykonat. Všechny tyto obrázky se nachází na místech, kde k činnosti dochází, například u umyvadla, na skříni, ve školní šatně apod. Každodenní vizualizací se děti učí jednotlivé činnosti zvládnout a zafixovat. Cílem je samozřejmě samostatnost, tedy zvládnutí jakékoli takové činnosti bez pomoci schématu a poté i bez pomoci rodičů. 


Klárka

24. 11. 2021

Ahoj, jmenuji se Klárka a tohle jsem já se svou maminkou. Maminka říká, že máme žít tak, aby každý den stál za to, a proto si užíváme každou chvíli - chodíme na procházky, povídáme si a snažíme se na všem najít to hezké.


Týnka a kočka

19. 11. 2021

Ahoj, mé jméno je Týnka. Miluji život, hudbu, tanec, malování, zvířátka a lidi. Moc mě baví tvoření. Třeba tuhle záložku do knížky jsem vyrobila skoro úplně sama. Líbí se vám?

51 donations

2 000 Kč — Anonymous donor 3 years ago

“💝”
152 Kč — Pavla 3 years ago

300 Kč — Anonymous donor 3 years ago

777 Kč — Anonymous donor 3 years ago

100 Kč — Anonymous donor 3 years ago

622 Kč — Vee.S 3 years ago

100 Kč — Anonymous donor 3 years ago

252 Kč — Anonymous donor 3 years ago

252 Kč — Petra K. 3 years ago

252 Kč — Anonymous donor 3 years ago

Discover more

Simoně se uzavřela hlavní céva do mozku. Dejme jí naději na lepší život!
59 %

Simoně se uzavřela hlavní céva do mozku. Dejme jí naději na lepší život!

Odškodnění pro promlčenou oběť psychiatra Jana Cimického
630 %

Odškodnění pro promlčenou oběť psychiatra Jana Cimického

Pomozme Jarouškovi strávit poslední chvíle s rodinou
400 %

Pomozme Jarouškovi strávit poslední chvíle s rodinou